Miedziana Góra: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO
- WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU
Numer ogłoszenia: 149348 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,
26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041
303-16-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: WYKONANIE
PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia:
1.Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej składającej się z
następujących opracowań: 1.1. Projektu budowlano - wykonawczego budynku Zespołu
Służb Ratowniczych w Ćmińsku, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu
zagospodarowania terenu wraz z drogami wewnętrznymi, oświetleniem terenu,
zielenią i obiektami małej architektury; 2) projektu architektonicznego wraz z
technologią; 3) projektu konstrukcyjnego; 4) projektu instalacji sanitarnych
wraz z technologią kotłowni na gaz oraz gruntowe pompy ciepła; 5) projektu
instalacji elektrycznych; 6) projektu instalacji telefonicznej, LAN/WAN, DSP
alarmowej jednostek ratowniczych oraz monitoring w postaci kamer; 7) projektów
przyłączy; 8) przyobiektowej oczyszczalni ścieków lub zbiornika na ścieki
sanitarne; 9) systemu podczyszczania wód opadowych z terenów utwardzonych oraz
parkingów; 10) przedmiarów robót. 1.2. Projektu budowlano - wykonawczego Placu
ćwiczeń i zawodów strażackich ze spełnieniem, wymagań regulaminów krajowych i
UE, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu zagospodarowania terenu, 2)
wykazu wyposażenia, 3) przedmiarów robót 1.3. Projektu budowlano - wykonawczego
Wielorozwojowego toru przeszkód dla młodzieży, obejmującego wykonanie m.in.: 1)
projektu zagospodarowania terenu, 2) wykazu wyposażenia, 3) przedmiarów robót
1.4. Projektu budowlano - wykonawczego elektrowni wiatrowej dla potrzeb
własnych o wysokości do 30 m, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu
konstrukcyjnego; 2) projektu elektrycznego; 3) przedmiarów robót. 1.5.
Dokumentacji kosztorysowo - odbiorowej, składającej się z: 1) kosztorysów
inwestorskich, 2) kosztorysów ślepych, 3) specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót. 2. Przedmiot zamówienia należy opracować w ilości: 1)
Dokumentacja projektowa - 6 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie
elektronicznej (format .pdf oraz .dwg). 2) Przedmiary robót - 4 egz. w formie
papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf oraz .kst). 3)
Kosztorysy inwestorskie - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie
elektronicznej (format .kst). 4) Kosztorysy ofertowe - 1 egz. w formie
papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf). 3. Wykonanie
przedmiotu zamówienia poprzedzone będzie wykonaniem koncepcji projektowej
obejmujących projekt zagospodarowania terenu oraz architekturę budynku. Po
uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, Wykonawca przedstawi szacunkowe koszty
jednostkowe a następnie opracuje przedmiot zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia
szczegółowo opisano w wytycznych projektowych stanowiących - załącznik nr 1 do
SIWZ; Uwaga: Proponowane materiały i urządzenia należy opisywać za pomocą
parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to
możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to
Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych
materiałów lub urządzeń;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Okres w dniach:
60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na
temat wadium: 1. Wykonawca
jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć
tysięcy zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert
w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu,
przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział
Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy
załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Wykonanie projektu
budowlano - wykonawczego obiektu Zespołu Służb Ratowniczych w Ćmińsku). b) w
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem
pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem
terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji
musi być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą,
określony w ust. 10 oraz winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne
żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami
przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych w
ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego
oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył dokumentów, o których
mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z
przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Oferta niezabezpieczona akceptowalną
formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra
(sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd
Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O SZACUNKOWEJ
WARTOŚCI PONIŻEJ 14 000 EURO
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA
BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO - SPORTOWE
Numer ogłoszenia: 90343 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,
26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041
303-16-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: PRZEBUDOWA I
ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO -
SPORTOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej
w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe. Zamówienie obejmuje wykonanie
m.in.: 1) całości prac w zakresie budowlano - konstrukcyjnym bez ścianek
działowych poddasza; 2) robót wykończeniowych parteru; 3) ocieplenia i elewacji
budynku; 4) podjazdu dla niepełnosprawnych; 5) zagospodarowania terenu (place
utwardzone z kostki brukowej, miejsca parkingowe z ażurowych płyt betonowych,
terenów zieleni); 6) instalacji wewnętrznych elektrycznych parteru wraz z
wyprowadzeniem zasilania na poddasze oraz wykonaniem instalacji odgromowej; 7)
instalacji wewnętrznych wodociągowych w zakresie obejmującym parter budynku
wraz z wyprowadzeniem pionów na poddasze budynku; 8) instalacji wewnętrznych
kanalizacyjnych w zakresie obejmującym parter wraz z wyprowadzeniem rur
wywiewnych oraz pionów na poddasze budynku; 9) instalacji wewnętrznych c.o. w
zakresie obejmującym parter wraz z wyprowadzeniem zasilania na poddasze budynku
oraz umieszczeniem na stropie nad parterem budynku zbiornika wyrównawczego i
jego ocieplenia; 10) ocieplenie poddasza budynku na poziomie stropu. 2.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowej składającej
się z: a) projektu technicznego - załącznik nr 1 do SIWZ; b) przedmiarów robót
- załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
- załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA!!! Zakres robót stanowiących przedmiot
zamówienia obejmuje wykonanie części robót objętych dokumentacją techniczną dla
całego zadania: Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w
Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe. Nie obejmuje on wykonania zabudowy,
robót wykończeniowych i instalacyjnych na poddaszu budynku oraz wentylacji
mechanicznej. Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót mają
charakter informacyjny. Celem przedmiarów jest wskazanie Wykonawcy tych
elementów dokumentacji projektowej dla całości zadania Przebudowa i rozbudowa
budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe,
które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca po zapoznaniu się z
uwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tym
zakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do
osiągnięcia rezultatu objętego niniejszym zamówieniem. Użyte w specyfikacji,
załącznikach do specyfikacji nazwy produktów, źródło pochodzenia mają znaczenie
jako wskazanie przez Zamawiającego oczekiwanej jakości materiałów użytych do
wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do wskazania produktów
równoważnych. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 3. Inne
uwarunkowania : 3.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż
przyjęte w projekcie i specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i
jakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W
ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów
zamiennych. 3.2. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych
robót. 3.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż.
oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić
w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4. Zamówienia uzupełniające Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na
wykonaniu instalacji wewnętrznych poddasza oraz zabudowy ścian działowych i
dachu wraz z wykonaniem robót wykończeniowych. Zamawiający może udzielić, w
okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia uzupełniającego,
stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 5.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie zamierza zawierać
umowy ramowej oraz nie przewiduje aukcji elektronicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.28.00-9, 45.33.20.00-3,
45.31.12.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających:
tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Zakończenie:
15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na
temat wadium: 1. Wykonawca
jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie:
dziesięć tysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu
składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)
pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach,
Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie
należy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Przebudowa i
rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno
-Sportowe. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie
poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach
ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z
póź. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale,
musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winno
zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające
do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata
bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać
na zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium,
jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w
sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył
dokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że
udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Oferta
niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez
rozpatrywania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd
Gminy Miedziana Góra (sekretariat) ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym
dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata
2007-2013 Działanie 3.4. Odnowa i rozwój wsi..
Miedziana Góra: ROZBUDOWA KOMPLEKSU OBIEKTÓW
EDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA - ROZBIÓRKA BUDYNKU
STAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW
Numer ogłoszenia: 90331 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,
26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: ROZBUDOWA
KOMPLEKSU OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA -
ROZBIÓRKA BUDYNKU STAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: 1.
Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Kompleksu Obiektów Edukacyjnych w
Kostomłotach II o budynek Przedszkola - rozbiórka budynku starego przedszkola i
budowa placu zabaw, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Działania 5.2 Podniesienie jakości usług publicznych
poprzez wspieranie placówek edukacyjnych i kulturalnych, Osi 5 -Wzrost jakości
infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, turystykę i
sport- Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata
2007-2013. Zamówienie obejmuje wykonanie m.in.: 1) rozbiórkę budynku starego
przedszkola - budynek dwukondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej,
przekryty stropodachem, o powierzchni zabudowy 95,0 m2 i kubaturze 570 m3; 2)
wykonanie niwelacji terenu; 3) wykonanie nawierzchni ze żwiru rzecznego
płukanego; 4) wykonanie opaski z trawy sianej; 5) montażu urządzeń placu zabaw.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowej
składającej się z: a) projektu technicznego - załącznik nr 1 do SIWZ; b)
przedmiarów robót - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacji Technicznej
Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA!!! Zakres robót
stanowiących przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania piłkochwytów
wskazanych w projekcie technicznym. Załączone do dokumentacji projektowej
przedmiary robót mają charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z
uwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tym
zakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do
osiągnięcia rezultatu. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwy
produktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającego
oczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca
jest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywa
ciężar wskazania równoważności. 3. Inne uwarunkowania : 3.1. Zamawiający
dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przyjęte w projekcie i
specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i jakości równoważnych do
materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określić
parametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. 3.2. Wskazane w
dokumentacji urządzenia placu zabaw określają jedynie cechy techniczne i
użytkowe wymagane przez Zamawiającego, tj. ilość osób korzystających z
urządzenia, minimalną wielkość urządzenia, itp. Natomiast cechy wizualne tj.
kolor, kształt urządzenia nie będą stanowić podstawy oceny równoważności
zastosowanego urządzenia. 3.3. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć
teren prowadzonych robót. 3.4. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz
organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie
prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zamierza zawierać
umowy ramowej oraz nie przewiduje aukcji elektronicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.21.21.30-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Zakończenie:
20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd
Gminy Miedziana Góra ( sekretariat) ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym
dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany z Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.
Miedziana Góra: DOSTAWA WOZU ASENIZACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 203614 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,
26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041
303-16-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: DOSTAWA WOZU
ASENIZACYJNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu asenizacyjnego o pojemności
beczki minimum 10 m3 z podziałem na komorę nieczystości o pojemności minimum 9
m3 i komorę na wodę czystą o pojemności minimum 1,0 m3..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Okres w dniach:
100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na
temat wadium: 1.Wykonawca
jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć
tysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania
ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu,
przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział
Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy
załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Dostawa wozu
asenizacyjnego). b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie
poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach
ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź.
zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium
wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, musi
obejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winno zawierać
stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty
wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez
jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na
zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli
wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w
sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył
dokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że
udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Oferta
niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez
rozpatrywania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd
Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot.: postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego p.n. Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy
Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno-Sportowe.
W związku ze zwróceniem się do Zamawiającego o
wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym
postępowaniu, działając w trybie art. 38
ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007
r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655) wyjaśniam co następuje:
Instalacje
budowlane
Pytanie
1:
Opis
projektu branży konstrukcyjnej przewiduje adaptację istniejącego stropu nad
parterem na belkach IPE 220. Brak w przedmiarze wykonania robót posadzkowych
usunięcia zbędnych warstw wykończeniowych, mocowania legarów drewnianych i
wykonania pełnego deskowania stropu. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru
robót.
Pytanie 2
Opis
projektu architektonicznego przewiduje usunięcie istniejącego dachu wraz z
fragmentami ścianki kolankowej. Brak wykonania w/w robót oraz
późniejszego nadmurowania ścianki kolankowej. Prosimy uzupełnić pozycje
przedmiaru robót.
Pytanie 3
Opis
projektu architektonicznego przewiduje wykonanie gładzi gipsowych w
pomieszczeniach wewnętrznych. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.
Pytanie 4
Opis
projektu architektonicznego przewiduje wymianę warstw posadzkowych parteru /podłoga
na gruncie/ wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniu gdzie
projektowane są posadzki z gresu. Brak w przedmiarze robót wymiany warstw
posadzkowych. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.
W
przypadku braku wymiany w/w warstw posadzkowych prosimy określić technologie
wykonania posadzek gresowych na istniejących podłogach drewnianych.
Odpowiedź:
Warstwy posadzkowe
zgodnie z rysunkami z projektu architektonicznego (przekroje).
Pytanie 5
Prosimy
określić czy Zamawiający przewiduje wymianę wykładziny podłogowej PCV ułożonej
na podłogach drewnianych.
Odpowiedź:
Zamawiający
nie przewiduje wymiany wykładziny PCV we wskazanym zakresie.
Pytanie 6
Projekt
przewiduje rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych /szt. 2/ przy
projektowanej pochylni dla niepełnosprawnych. Prosimy uzupełnić pozycje
przedmiaru robót.
Pytanie 7
Projekt
przewiduje wykonanie cokołu elewacji budynku z tynku mozaikowego. Brak w
przedmiarze robót wykonania tynku mozaikowego. Prosimy uzupełnić pozycje
przedmiaru robót.
Pytanie 8
Projekt
przewiduje wykonanie elementów elewacji z wykorzystaniem okładziny
drewnianej lub wykonanie boni w tynku co
Odpowiedź:
Wykonanie
boni należy przeprowadzić poprzez sfrezowanie warstwy styropianu lub naklejenie
dodatkowej warstwy styropianu.
Pytanie 9
Prosimy o
uzupełnienie przedmiaru robót o montaż rusztowań w celu wykonania elewacji
budynku.
Pytanie
10
Projekt
przewiduje przygotowanie powierzchni ścian i sufitów /zeskrobanie farby,
gruntowanie, przetarcie tynku/ przy robotach malarskich wewnętrznych. Prosimy
uzupełnić pozycje przedmiaru robót.
Instalacje
sanitarne. Instalacja wody i kanalizacji. Instalacja centralnego ogrzewania. Projekt przewiduje prowadzenie przewodów w bruzdach
pokrytych tynkiem:
Pytanie
11
Prosimy
uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykucie bruzd dla potrzeb instalacji wody
i kanalizacji oraz c.o.
Pytanie
12
Prosimy
uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie pasów trynków po po zaprawieniu
bruzd.
Pytanie
13
Prosimy
uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie przebić w ścianach i stropach
dla potrzeb wykonania instalacji wody, kanalizacji oraz c.o.
Pytanie
14
Prosimy
uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie zamurowań i zabetonowań otworów
po przebiciach.
Pytanie
15
Prosimy
uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie robót demontażowych istniejących
instalacji sanitarnych/ instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, c.o.,
kotłownia/.
Instalacja
kanalizacji
Pytanie
16
Projekt
przewiduje wymianę poziomów kanalizacji sanitarnej prowadzonych w warstwach pod
posadzką drewnianą na legarach. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót o
rozebranie podłóg drewnianych w miejscach prowadzenia poziomów kanalizacji.
Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie napraw podług
drewnianych na legarach.
Technologia
kotłowni gazowej
Pytanie
17
Projekt
przewiduje zabezpieczenie instalacji gazu systemem detekcji typu Dex. Prosimy
uzupełnić pozycje przedmiaru robót.
W
odniesieniu do pytania 1, 2, 3, część 4, 6, 7, część 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14,
15, 16, 17 Zamawiający zaznacza, że przedmiary oraz załączone do SIWZ kosztorysy
ślepe mają charakter informacyjny, Wykonawca ma prawo do zmiany ilości
jednostek, dodania nowych lub usunięcia istniejących pozycji, jeśli uzna, iż
wykonanie takich czynności jest konieczne do osiągnięcia rezultatu. Kosztorysy
ofertowe nie będą podlegać ocenie, wskazywać one będą jedynie parametry oraz
cechy jakich Zamawiający będzie oczekiwał w wyniku realizacji przedmiotu
zamówienia (pkt. 11 ppkt 4 ust. 5 SIWZ)
Wobec powyższego, jeżeli uważacie Państwo za konieczne
uwzględnienie powyższych pozycji w przedmiarach robót oraz w kosztorysach, mogą
Państwo dokonać zmian w załączonych do SIWZ formularzach lub wykonać samodzielnie na podstawie
dokumentacji technicznej.
Zważywszy,
iż uwzględnienie powyższych wyjaśnień w treści przygotowanych przez Państwa
ofert nie wymaga dodatkowego nakładu pracy, dotychczasowy termin składania
ofert, tj. 30.06.2009 r. o godz. 11:00 nie ulega zmianie.
UWAGA !!!
Poniżej
zamieszczamy poprawiony dokument.
Znak sprawy:ITU.341-6/09 Miedziana Góra, dn. 30.06.2009 r.
Informuję, że w dniu 30 czerwca 2009 r., o godz.1115 odbyło się otwarcie ofert w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno –Sportowe”.
W przeprowadzonym postępowaniu złożono 3 oferty, z których wybrano ofertę najkorzystniejszą :
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Cena brutto /PLN/ | Ilość przyznanych punktów w kryterium najniższa cena |
Firma Remontowo – Budowlana „MAXIMUS-DOM” Paweł Gliszczyński ul. 1-go Maja 191; 25-655 Kielce | 616.306,60 (słownie: sześćset szesnaście tysięcy trzysta sześć 60/100 PLN) | 100,00 |
W postępowaniu pozostałe oferty Wykonawców zostały ocenione:
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Cena brutto | Ilość przyznanych punktów w kryterium najniższa cena |
Przedsiębiorstwo Przemysłowo – Usługowe „HOTEX” sp. j. ul. Hoża 78; 25-618 Kielce | 970.000,00 (słownie: dziewięćset siedemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN) | 63,54 |
Przedsiębiorstwo Budowlane „IREX” Ireneusz Zieja ul. Zagnańska 46; 25-528 Kielce | 687.118,80(słownie: sześćset osiemdziesiąt siedem tysięcy sto osiemnaście 80/100 PLN) | 89,69 |
Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy oraz w postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty .
Termin podpisania umowy zostanie wyznaczony wybranemu Wykonawcy po upływie 7 dni od dnia przekazania tej informacji.
Proszę potwierdzić fakt przyjęcia powyższej
informacji na nr faxu 041 303 16 05
W Ó J T
mgr inż. Maciej Lubecki
Informuję, że w dniu 30 czerwca 2009 r., o godz.1215 odbyło się otwarcie ofert w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa Kompleksu Obiektów Edukacyjnych w Kostomłotach II o budynek Przedszkola – rozbiórka budynku „starego” przedszkola i budowa placu zabaw”.
W przeprowadzonym postępowaniu złożono 6 ofert, z których wybrano ofertę najkorzystniejszą :
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Cena brutto /PLN/ | Ilość przyznanych punktów w kryterium najniższa cena |
Firma Usługowo – Handlowo – Produkcyjna TRAK-KOP Cieplak Mirosław Kostomłoty I 86, 26-085 Miedziana Góra | 57.684,06 (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy sześćset osiemdziesiąt cztery 06/100 PLN) | 100,00 |
W postępowaniu pozostałe oferty Wykonawców zostały ocenione:
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Cena brutto | Ilość przyznanych punktów w kryterium najniższa cena |
PHU SPUREK Sp. z o. o. ul. Warszawska 20 c, 25-312 Kielce | 72.766,49 (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt sześć 49/100 PLN). | 79,27 |
„KARCAD” ul. Spacerowa 23, 26-026 Morawica | 88.275,14 (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt pięć 14/100 PLN). | 65,35 |
EXCAVATOR Dariusz Dula ul. Wojska Polskiego 117, 25-201 Kielce | 69.667,11 (słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset sześćdziesiąt siedem 11/100 PLN). | 82,8 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „TKD” Dominik Nawara ul. Batalionów Chłopskich 153, 25-671 Kielce | 69.780,05 (słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset osiemdziesiąt 05/100 PLN). | 82,67 |
W przeprowadzonym postępowaniu odrzucono ofertę:
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Powód odrzucenia |
Zakład Ziemno-Budowlany Borków 41 A, 26-021 Daleszyce | Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, gdyż Wykonawca został wykluczony z postępowania (powód wykluczenia podany w tabeli poniżej). |
W przeprowadzonym postępowaniu wykluczono Wykonawcę:
Nazwa wykonawcy (firmy), adres | Powód wykluczenia |
Zakład Ziemno-Budowlany Borków 41 A, 26-021 Daleszyce | Zamawiający, zgodnie z pkt. 6.1 SIWZ żądał oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie przedłożył wymaganych dokumentów. W związku z powyższym, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP Zamawiający wyklucza Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. |
Termin podpisania umowy zostanie wyznaczony wybranemu Wykonawcy po upływie 7 dni od dnia przekazania tej informacji.
Informuję, że w dniu 30 czerwca 2009 r., o godz.1315 odbyło się otwarcie ofert w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa wozu asenizacyjnego”.
W przeprowadzonym postępowaniu złożono 2 oferty, z których wybrano ofertę najkorzystniejszą :
Nazwa wykonawcy (firmy), adres |
Cena brutto /PLN/ |
Ilość przyznanych punktów w kryterium najniższa cena |
Wytwórnia Urządzeń Komunalnych „WUKO Handel” Sp. z o. o. ul. Okopowa 70/106 91-850 Łódź |
461.770,00 (słownie: czterysta sześćdziesiąt jeden tysięcy siedemset siedemdziesiąt 00/100 PLN) |
100,00 |
W postępowaniu pozostałe oferty Wykonawców zostały ocenione:
Nazwa wykonawcy (firmy), adres |
Cena brutto |
Ilość przyznanych punktów w kryterium najniższa cena |
Małopolska Wytwórnia Maszyn Brzesko Serwis Sp. z o. o. ul. Szczepanowska 21 32-800 Brzesko |
514.840,00 (słownie: pięćset czternaście tysięcy osiemset czterdzieści 00/100 PLN) |
89,69 |
Z postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy oraz w postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.
Termin podpisania umowy zostanie wyznaczony wybranemu Wykonawcy po upływie 7 dni od dnia przekazania tej informacji.
Wójt Gminy Miedziana Góra ogłasza przetarg nieograniczony na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami (P2 i P3) oraz ich zasilaniem energetycznym w miejscowości Kostomłoty I.
Etap III - Zadanie 1.
o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO
Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Miedziana Góra do dnia 17.08.2009 r. do godz. 11.00.
dokumentacja techniczna pobierz