Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Miedziana Góra

Ikona statystyk

2009-05-14

Ogłoszenie o przetargu - WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU

Miedziana Góra: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU
Numer ogłoszenia: 149348 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej składającej się z następujących opracowań: 1.1. Projektu budowlano - wykonawczego budynku Zespołu Służb Ratowniczych w Ćmińsku, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu zagospodarowania terenu wraz z drogami wewnętrznymi, oświetleniem terenu, zielenią i obiektami małej architektury; 2) projektu architektonicznego wraz z technologią; 3) projektu konstrukcyjnego; 4) projektu instalacji sanitarnych wraz z technologią kotłowni na gaz oraz gruntowe pompy ciepła; 5) projektu instalacji elektrycznych; 6) projektu instalacji telefonicznej, LAN/WAN, DSP alarmowej jednostek ratowniczych oraz monitoring w postaci kamer; 7) projektów przyłączy; 8) przyobiektowej oczyszczalni ścieków lub zbiornika na ścieki sanitarne; 9) systemu podczyszczania wód opadowych z terenów utwardzonych oraz parkingów; 10) przedmiarów robót. 1.2. Projektu budowlano - wykonawczego Placu ćwiczeń i zawodów strażackich ze spełnieniem, wymagań regulaminów krajowych i UE, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu zagospodarowania terenu, 2) wykazu wyposażenia, 3) przedmiarów robót 1.3. Projektu budowlano - wykonawczego Wielorozwojowego toru przeszkód dla młodzieży, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu zagospodarowania terenu, 2) wykazu wyposażenia, 3) przedmiarów robót 1.4. Projektu budowlano - wykonawczego elektrowni wiatrowej dla potrzeb własnych o wysokości do 30 m, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu konstrukcyjnego; 2) projektu elektrycznego; 3) przedmiarów robót. 1.5. Dokumentacji kosztorysowo - odbiorowej, składającej się z: 1) kosztorysów inwestorskich, 2) kosztorysów ślepych, 3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Przedmiot zamówienia należy opracować w ilości: 1) Dokumentacja projektowa - 6 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf oraz .dwg). 2) Przedmiary robót - 4 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf oraz .kst). 3) Kosztorysy inwestorskie - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .kst). 4) Kosztorysy ofertowe - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf). 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia poprzedzone będzie wykonaniem koncepcji projektowej obejmujących projekt zagospodarowania terenu oraz architekturę budynku. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, Wykonawca przedstawi szacunkowe koszty jednostkowe a następnie opracuje przedmiot zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w wytycznych projektowych stanowiących - załącznik nr 1 do SIWZ; Uwaga: Proponowane materiały i urządzenia należy opisywać za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego obiektu Zespołu Służb Ratowniczych w Ćmińsku). b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył dokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania      oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy      spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu      o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.      2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem      zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie to znaczy w okresie      ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a      jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym      okresie, wykonali co najmniej: - dwa projekty budynków użyteczności      publicznej ( w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12      kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać      budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. z póź, zm.) o      wartości kosztorysowej wraz z instalacjami wewnętrznymi minimum 1.000.000,00      PLN (brutto) każdy. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia      lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia      osób zdolnych do wykonania zamówienia: 4.1. Projektantów oraz      sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności      architektonicznej. 4.2. Projektantów oraz sprawdzających posiadających      wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej. 4.3.      Projektantów oraz sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia      budowlane w specjalności sanitarnej, 4.4. Projektantów oraz sprawdzających      posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacji      elektrycznych, - należącymi do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego i      posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający      oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na      podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć      wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o      spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy      PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z      właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji      działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed      upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3) wykaz wykonanych      robót projektowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia      niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli      okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,      odpowiadających rodzajem i wartością wymogom określonym w ust.5 pkt 3      SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - z      wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do oferty, oraz załączeniem      dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np.      referencji, protokoły odbioru. 4) wykaz wraz z dokumentami osób, którymi      dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca stwierdzające, że projektanci i      sprawdzający posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych      funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: architektonicznej,      konstrukcyjnej, sanitarnej, instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z      aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego -      załącznik nr 4 do oferty. Uwaga: w wykazie Wykonawca winien wskazać osoby      którymi dysponuje oraz osoby którymi może dysponować na podstawie      zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania      zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem tych podmiotów do udostępnienia      osób wymienionych w wykazie. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców,      którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń      lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli      wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy      lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym      terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu      albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie      zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie      przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane      roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż      w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2. Zamawiający wzywa      wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień      dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub      miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu      potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej      działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo      aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej      składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów      z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający      od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U.      Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty      wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia      ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o      udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.      Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje      się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie      zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o      udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o      których mowa ust.6 pkt 1 ppkt 1, 2 natomiast pełnomocnik w imieniu      wykonawców musi złożyć wspólnie dokumenty o których mowa w ust.6 pkt 1      ppkt 3, 4. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada      pełnomocnictwo, które musi mieć formę pisemną. Dokumenty, o których mowa w      niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii      poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty      sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na      język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



2009-06-09

Ogłoszenie o przetargu - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO - SPORTOWE

PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO - SPORTOWE
Numer ogłoszenia: 90343 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO - SPORTOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe. Zamówienie obejmuje wykonanie m.in.: 1) całości prac w zakresie budowlano - konstrukcyjnym bez ścianek działowych poddasza; 2) robót wykończeniowych parteru; 3) ocieplenia i elewacji budynku; 4) podjazdu dla niepełnosprawnych; 5) zagospodarowania terenu (place utwardzone z kostki brukowej, miejsca parkingowe z ażurowych płyt betonowych, terenów zieleni); 6) instalacji wewnętrznych elektrycznych parteru wraz z wyprowadzeniem zasilania na poddasze oraz wykonaniem instalacji odgromowej; 7) instalacji wewnętrznych wodociągowych w zakresie obejmującym parter budynku wraz z wyprowadzeniem pionów na poddasze budynku; 8) instalacji wewnętrznych kanalizacyjnych w zakresie obejmującym parter wraz z wyprowadzeniem rur wywiewnych oraz pionów na poddasze budynku; 9) instalacji wewnętrznych c.o. w zakresie obejmującym parter wraz z wyprowadzeniem zasilania na poddasze budynku oraz umieszczeniem na stropie nad parterem budynku zbiornika wyrównawczego i jego ocieplenia; 10) ocieplenie poddasza budynku na poziomie stropu. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowej składającej się z: a) projektu technicznego - załącznik nr 1 do SIWZ; b) przedmiarów robót - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA!!! Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie części robót objętych dokumentacją techniczną dla całego zadania: Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe. Nie obejmuje on wykonania zabudowy, robót wykończeniowych i instalacyjnych na poddaszu budynku oraz wentylacji mechanicznej. Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót mają charakter informacyjny. Celem przedmiarów jest wskazanie Wykonawcy tych elementów dokumentacji projektowej dla całości zadania Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca po zapoznaniu się z uwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tym zakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu objętego niniejszym zamówieniem. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwy produktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającego oczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 3. Inne uwarunkowania : 3.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w projekcie i specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i jakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. 3.2. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych robót. 3.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4. Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na wykonaniu instalacji wewnętrznych poddasza oraz zabudowy ścian działowych i dachu wraz z wykonaniem robót wykończeniowych. Zamawiający może udzielić, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz nie przewiduje aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.28.00-9, 45.33.20.00-3, 45.31.12.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył dokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania      oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy      spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu      o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.      2. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie tz. w okresie ostatnich      pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres      prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie,      wykonali co najmniej: - dwie roboty budowlane w zakresie remontu,      przebudowy lub budowy na budynkach użyteczności publicznej (w rozumieniu      Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w      sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich      usytuowanie - Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. z póź, zm.) o wartości      minimum 300.000,00 PLN (brutto) każdy. 3. Dysponują osobami zdolnymi do      wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów      do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3.1 Kierownik      budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno      - budowlanej. 3.2 Kierownik robót posiada uprawnienia budowlane w      specjalności instalacji sanitarnych, 3.3 Kierownik robót posiada      uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych, -      należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającymi      ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. Znajdują się w sytuacji      ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie      warunku: - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na      poziomie co najmniej 30% wysokości ceny brutto oferty własnej. Zamawiający      oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia lub nie spełnia na      podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć      wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie      o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1      ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny      odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do      ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6      miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3)      wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed      dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia      publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym      okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymogom określonym w      pkt. 5.2. SIWZ stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości      oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do oferty, oraz załączeniem      dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4)      wykaz wraz z dokumentami osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował      Wykonawca stwierdzające, że kierownik budowy i kierownicy robót posiadają      wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w      budownictwie w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji      sanitarnych, instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z aktualnym      zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego - załącznik      nr 4 do oferty. 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,      w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych      środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie      wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -      załączniki nr 5 do oferty. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców,      którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego      oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo      którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty      zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich      złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta      wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie      postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty      powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w      postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań      określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął      termin składania ofert. 2.2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym      przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i      dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza      terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada      uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu -      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie      do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2      Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie      dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich      te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty      wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie      ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do      reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia      umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy      PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców      wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z      Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest      obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 ppkt 1,      2 natomiast pełnomocnik w imieniu wykonawców winien złożyć wspólnie      dokumenty o których mowa w pkt. 6.1 ppkt 3, 4, 5. Ponadto zgodnie z art.      23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które powinno mieć      formę pisemną. Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być      złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z      oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem Pełnomocnictwa które winno być w      oryginale lub kopii poświadczonej przez Notariusza. Dokumenty sporządzone      w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,      poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Miedziana Góra (sekretariat) ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie 3.4. Odnowa i rozwój wsi..

 

2009-06-09

Ogłoszenie o przetargu - ROZBUDOWA KOMPLEKSU OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA - ROZBIÓRKA BUDYNKU STAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW

Miedziana Góra: ROZBUDOWA KOMPLEKSU OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA - ROZBIÓRKA BUDYNKU STAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW
Numer ogłoszenia: 90331 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA KOMPLEKSU OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA - ROZBIÓRKA BUDYNKU STAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Kompleksu Obiektów Edukacyjnych w Kostomłotach II o budynek Przedszkola - rozbiórka budynku starego przedszkola i budowa placu zabaw, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.2 Podniesienie jakości usług publicznych poprzez wspieranie placówek edukacyjnych i kulturalnych, Osi 5 -Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, turystykę i sport- Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Zamówienie obejmuje wykonanie m.in.: 1) rozbiórkę budynku starego przedszkola - budynek dwukondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej, przekryty stropodachem, o powierzchni zabudowy 95,0 m2 i kubaturze 570 m3; 2) wykonanie niwelacji terenu; 3) wykonanie nawierzchni ze żwiru rzecznego płukanego; 4) wykonanie opaski z trawy sianej; 5) montażu urządzeń placu zabaw. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowej składającej się z: a) projektu technicznego - załącznik nr 1 do SIWZ; b) przedmiarów robót - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA!!! Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania piłkochwytów wskazanych w projekcie technicznym. Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót mają charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z uwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tym zakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwy produktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającego oczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 3. Inne uwarunkowania : 3.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przyjęte w projekcie i specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i jakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. 3.2. Wskazane w dokumentacji urządzenia placu zabaw określają jedynie cechy techniczne i użytkowe wymagane przez Zamawiającego, tj. ilość osób korzystających z urządzenia, minimalną wielkość urządzenia, itp. Natomiast cechy wizualne tj. kolor, kształt urządzenia nie będą stanowić podstawy oceny równoważności zastosowanego urządzenia. 3.3. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych robót. 3.4. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz nie przewiduje aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.21.21.30-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania      oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy      spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu      o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.      2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią      pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do      wykonania zamówienia: 2.1. Kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia      budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. - należącym do      Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym ubezpieczenie od      odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg      kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty      dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć      wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie      o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1      ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny      odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do      ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6      miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3)      wykaz wraz z dokumentami osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował      Wykonawca stwierdzające, że kierownik robót posiada wymagane uprawnienia      do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w      specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, wraz z aktualnym zaświadczeniem      o przynależności do izby samorządu zawodowego - załącznik nr 3 do oferty.      2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie      nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub      którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez      zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy      złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie,      chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo      konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie      zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie      przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez      oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie      później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2.      Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do      złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli      Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium      Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do      wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z      właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji      działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2      Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie      dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich      te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty      wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie      ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania      ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie      zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy      dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie      ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców      wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć      oddzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 ppkt 1, 2 natomiast      pełnomocnik w imieniu wykonawców winien złożyć wspólnie dokumenty o      których mowa w pkt. 6.1 ppkt 3. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP      pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną.      Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie      oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez      wykonawcę za wyjątkiem Pełnomocnictwa które winno być w oryginale lub      kopii poświadczonej przez Notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym      powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym      przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Miedziana Góra ( sekretariat) ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.

2009-06-10

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zakup koparkoładowarki

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym  na zakup koparkoładowarki
2009-06-22

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - DOSTAWA WOZU ASENIZACYJNEGO

Miedziana Góra: DOSTAWA WOZU ASENIZACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 203614 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WOZU ASENIZACYJNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu asenizacyjnego o pojemności beczki minimum 10 m3 z podziałem na komorę nieczystości o pojemności minimum 9 m3 i komorę na wodę czystą o pojemności minimum 1,0 m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Dostawa wozu asenizacyjnego). b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył dokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania      oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy      spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu      o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.      2. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie to znaczy w okresie      ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a      jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym      okresie, dokonali co najmniej: - dostawę pięciu pojazdów asenizacyjnych. -      dysponują minimum jedną stacją serwisową w zakresie nadbudowy w promieniu      150 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg      kryteriów:spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty      dokumentów, o których mowa w ust. 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć      wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o      spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy      PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z      właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji      działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed      upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3) wykaz wykonanych      dostaw pojazdów w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia      niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli      okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,      odpowiadających rodzajem i ilościom określonym w ust.5 pkt 2 SIWZ, z      podaniem daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do oferty, oraz      załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane      należycie. 4) wykaz stacji serwisowych w zakresie nadbudowy wraz z      podaniem jej adresu oraz odległości od siedziby Zamawiającego - załącznik      nr 4 do oferty. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w      określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń      lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli      wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy      lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym      terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu      albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie      zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie      przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez      oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie      później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2.      Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia      wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma      siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej      w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej      działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo      aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej      składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów      z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający      od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U.      Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty      wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia      ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o      udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.      Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje      się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie      zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o      udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o      których mowa ust.6 pkt 1 ppkt 1, 2 natomiast pełnomocnik w imieniu      wykonawców musi złożyć wspólnie dokumenty o których mowa w ust.6 pkt 1      ppkt 3. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada      pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną. Dokumenty o których mowa      w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii      poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę za wyjątkiem      Pełnomocnictwa które winno być w oryginale lub kopii poświadczonej przez      Notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz      z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
2009-06-23

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

                           Uczestnicy postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego

 

WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n. Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno-Sportowe.

 

W związku ze zwróceniem się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu, działając w trybie  art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655) wyjaśniam co następuje:

Instalacje budowlane

Pytanie 1:

Opis projektu branży konstrukcyjnej przewiduje adaptację istniejącego stropu nad parterem na belkach IPE 220. Brak w przedmiarze wykonania robót posadzkowych usunięcia zbędnych warstw wykończeniowych, mocowania legarów drewnianych i wykonania pełnego deskowania stropu. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.

Pytanie 2

Opis projektu architektonicznego przewiduje usunięcie istniejącego dachu wraz z fragmentami ścianki kolankowej. Brak wykonania w/w robót oraz późniejszego nadmurowania ścianki kolankowej. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.

Pytanie 3

Opis projektu architektonicznego przewiduje wykonanie gładzi gipsowych w pomieszczeniach wewnętrznych. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.

Pytanie 4

Opis projektu architektonicznego przewiduje wymianę warstw posadzkowych parteru /podłoga na gruncie/ wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej w pomieszczeniu gdzie projektowane są posadzki z gresu. Brak w przedmiarze robót wymiany warstw posadzkowych. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.

W przypadku braku wymiany w/w warstw posadzkowych prosimy określić technologie wykonania posadzek gresowych na istniejących podłogach drewnianych.

Odpowiedź:

Warstwy posadzkowe zgodnie z rysunkami z projektu architektonicznego (przekroje).

Pytanie 5

Prosimy określić czy Zamawiający przewiduje wymianę wykładziny podłogowej PCV ułożonej na podłogach drewnianych.

Odpowiedź:

Zamawiający nie przewiduje wymiany wykładziny PCV we wskazanym zakresie.

Pytanie 6

Projekt przewiduje rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych /szt. 2/ przy projektowanej pochylni dla niepełnosprawnych. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.

Pytanie 7

Projekt przewiduje wykonanie cokołu elewacji budynku z tynku mozaikowego. Brak w przedmiarze robót wykonania tynku mozaikowego. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.

Pytanie 8

Projekt przewiduje wykonanie elementów elewacji z wykorzystaniem okładziny drewnianej lub wykonanie boni w tynku co 15 cm, głębokości 0,5 cm. Prosimy określić technologię wykonania robót oraz uzupełnienie pozycji przedmiaru robót.

Odpowiedź:

Wykonanie boni należy przeprowadzić poprzez sfrezowanie warstwy styropianu lub naklejenie dodatkowej warstwy styropianu.

Pytanie 9

Prosimy o uzupełnienie przedmiaru robót o montaż rusztowań w celu wykonania elewacji budynku.

 

Pytanie 10

Projekt przewiduje przygotowanie powierzchni ścian i sufitów /zeskrobanie farby, gruntowanie, przetarcie tynku/ przy robotach malarskich wewnętrznych. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.

 

Instalacje sanitarne. Instalacja wody i kanalizacji. Instalacja centralnego ogrzewania. Projekt przewiduje prowadzenie przewodów w bruzdach pokrytych tynkiem:

Pytanie 11

Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykucie bruzd dla potrzeb instalacji wody i kanalizacji oraz c.o.

Pytanie 12

Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie pasów trynków po po zaprawieniu bruzd.

Pytanie 13

Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie przebić w ścianach i stropach dla potrzeb wykonania instalacji wody, kanalizacji oraz c.o.

Pytanie 14

Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie zamurowań i zabetonowań otworów po przebiciach.

Pytanie 15

Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie robót demontażowych istniejących instalacji sanitarnych/ instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, c.o., kotłownia/.

Instalacja kanalizacji

Pytanie 16

Projekt przewiduje wymianę poziomów kanalizacji sanitarnej prowadzonych w warstwach pod posadzką drewnianą na legarach. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót o rozebranie podłóg drewnianych w miejscach prowadzenia poziomów kanalizacji. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót o wykonanie napraw podług drewnianych na legarach.

 

Technologia kotłowni gazowej

Pytanie 17

Projekt przewiduje zabezpieczenie instalacji gazu systemem detekcji typu Dex. Prosimy uzupełnić pozycje przedmiaru robót.

 

W odniesieniu do pytania 1, 2, 3, część 4, 6, 7, część 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 Zamawiający zaznacza, że przedmiary oraz załączone do SIWZ kosztorysy ślepe mają charakter informacyjny, Wykonawca ma prawo do zmiany ilości jednostek, dodania nowych lub usunięcia istniejących pozycji, jeśli uzna, iż wykonanie takich czynności jest konieczne do osiągnięcia rezultatu. Kosztorysy ofertowe nie będą podlegać ocenie, wskazywać one będą jedynie parametry oraz cechy jakich Zamawiający będzie oczekiwał w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia (pkt. 11 ppkt 4 ust. 5 SIWZ) 

Wobec powyższego, jeżeli uważacie Państwo za konieczne uwzględnienie powyższych pozycji w przedmiarach robót oraz w kosztorysach, mogą Państwo dokonać zmian w załączonych do SIWZ formularzach  lub wykonać samodzielnie na podstawie dokumentacji technicznej.

 

Zważywszy, iż uwzględnienie powyższych wyjaśnień w treści przygotowanych przez Państwa ofert nie wymaga dodatkowego nakładu pracy, dotychczasowy termin składania ofert, tj. 30.06.2009 r. o godz. 11:00 nie ulega zmianie.

2009-06-24

UWAGA !!! dot. przetargu nieograniczonego pn.: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO – SPORTOWE

UWAGA !!!

 dot. przetargu nieograniczonego pn.: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO – SPORTOWE

W przedmiotowym postępowaniu w zakładce pliki do pobrania został zamieszczony nieprawidłowy  formularz ofertowy (FO_rem.doc 34 kB).

Poniżej zamieszczamy poprawiony dokument.

2009-06-30

Informacja z rozstrzygnięcia postępowania

Znak sprawy:ITU.341-6/09                                                                   Miedziana Góra, dn. 30.06.2009 r.

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA

     Informuję, że w dniu 30 czerwca 2009 r., o godz.1115 odbyło się otwarcie ofert w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno –Sportowe”.

     W przeprowadzonym postępowaniu złożono 3 oferty, z których wybrano ofertę najkorzystniejszą :

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Cena brutto

/PLN/

Ilość przyznanych punktów

 w kryterium najniższa cena

Firma Remontowo – Budowlana

 „MAXIMUS-DOM”

Paweł Gliszczyński

ul. 1-go Maja 191; 25-655 Kielce

616.306,60

(słownie: sześćset szesnaście tysięcy trzysta sześć 60/100 PLN)

100,00

   

 W postępowaniu  pozostałe oferty Wykonawców zostały ocenione:

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Cena brutto

Ilość przyznanych punktów

 w kryterium najniższa cena

Przedsiębiorstwo Przemysłowo – Usługowe „HOTEX” sp. j.

ul. Hoża 78; 25-618 Kielce

970.000,00

(słownie: dziewięćset siedemdziesiąt tysięcy 00/100 PLN)

63,54

Przedsiębiorstwo Budowlane „IREX”

Ireneusz Zieja

ul. Zagnańska 46; 25-528 Kielce

687.118,80

(słownie: sześćset osiemdziesiąt siedem tysięcy sto osiemnaście 80/100 PLN)

89,69

        Z postępowania  nie wykluczono żadnego Wykonawcy  oraz  w postępowaniu  nie odrzucono żadnej oferty .

         Termin podpisania umowy zostanie wyznaczony wybranemu Wykonawcy po upływie 7 dni od dnia przekazania tej informacji.

 

 Proszę potwierdzić fakt przyjęcia powyższej

 informacji na nr   faxu  041 303 16 05

                                                                                                                                                            

W Ó J T

mgr inż. Maciej Lubecki

2009-07-07

Informacja o rozstrzygnięciu postępowania - „Rozbudowa Kompleksu Obiektów Edukacyjnych w Kostomłotach II o budynek Przedszkola – rozbiórka budynku „starego” przedszkola i budowa placu zabaw”.

Informuję, że w dniu 30 czerwca 2009 r., o godz.1215 odbyło się otwarcie ofert w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Rozbudowa Kompleksu Obiektów Edukacyjnych w Kostomłotach II o budynek Przedszkola – rozbiórka budynku „starego” przedszkola i budowa placu zabaw”.

     W przeprowadzonym postępowaniu złożono 6 ofert, z których wybrano ofertę najkorzystniejszą :

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Cena brutto

/PLN/

Ilość przyznanych punktów

w kryterium najniższa cena

Firma Usługowo – Handlowo – Produkcyjna TRAK-KOP Cieplak Mirosław

Kostomłoty I 86, 26-085 Miedziana Góra

57.684,06

(słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy sześćset osiemdziesiąt cztery 06/100 PLN)

100,00

    

W postępowaniu  pozostałe oferty Wykonawców zostały ocenione:

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Cena brutto

Ilość przyznanych punktów

w kryterium najniższa cena

PHU SPUREK Sp. z o. o.

ul. Warszawska 20 c, 25-312 Kielce

72.766,49

(słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt                                        sześć 49/100 PLN).

79,27

KARCAD”

ul. Spacerowa 23, 26-026 Morawica

88.275,14

(słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt pięć 14/100 PLN).

65,35

EXCAVATOR Dariusz Dula

ul. Wojska Polskiego 117, 25-201 Kielce

69.667,11

(słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset sześćdziesiąt

siedem 11/100 PLN).

82,8

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „TKD” Dominik Nawara

ul. Batalionów Chłopskich 153, 25-671 Kielce

69.780,05

(słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset osiemdziesiąt 05/100 PLN).

82,67

W przeprowadzonym postępowaniu odrzucono ofertę:

    

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Powód odrzucenia

Zakład Ziemno-Budowlany

Borków 41 A, 26-021 Daleszyce

Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, gdyż Wykonawca został wykluczony z postępowania (powód wykluczenia podany w tabeli poniżej).

   W przeprowadzonym postępowaniu wykluczono Wykonawcę:

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Powód wykluczenia

Zakład Ziemno-Budowlany

Borków 41 A, 26-021 Daleszyce

Zamawiający, zgodnie z pkt. 6.1 SIWZ żądał oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie przedłożył wymaganych dokumentów.

W związku z powyższym, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP Zamawiający wyklucza Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Termin podpisania umowy zostanie wyznaczony wybranemu Wykonawcy po upływie 7 dni od dnia przekazania tej informacji.

2009-07-07

Informacja o rozstrzygnięciu postępowania - Dostawa wozu asenizacyjnego”

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA


     Informuję, że w dniu 30 czerwca 2009 r., o godz.1315 odbyło się otwarcie ofert w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa wozu asenizacyjnego.

     W przeprowadzonym postępowaniu złożono 2 oferty, z których wybrano ofertę najkorzystniejszą :


Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Cena brutto

/PLN/

Ilość przyznanych punktów

w kryterium najniższa cena

Wytwórnia Urządzeń Komunalnych

WUKO Handel” Sp. z o. o.

ul. Okopowa 70/106

91-850 Łódź


461.770,00

(słownie: czterysta sześćdziesiąt jeden tysięcy siedemset siedemdziesiąt 00/100 PLN)

100,00

    

W postępowaniu  pozostałe oferty Wykonawców zostały ocenione:

Nazwa wykonawcy (firmy), adres

Cena brutto

Ilość przyznanych punktów

w kryterium najniższa cena

   Małopolska Wytwórnia Maszyn

Brzesko Serwis Sp. z o. o.

ul. Szczepanowska 21

32-800 Brzesko

514.840,00

(słownie: pięćset czternaście tysięcy osiemset czterdzieści 00/100 PLN)

89,69


        Z postępowania  nie wykluczono żadnego Wykonawcy  oraz  w postępowaniu  nie odrzucono żadnej oferty.

         Termin podpisania umowy zostanie wyznaczony wybranemu Wykonawcy po upływie 7 dni od dnia przekazania tej informacji.


2009-07-24

ogłoszenie o zamówieniu

Wójt Gminy Miedziana Góra ogłasza przetarg nieograniczony na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami (P2 i P3) oraz ich zasilaniem energetycznym w miejscowości Kostomłoty I.
Etap III - Zadanie 1.

o szacunkowej wartości poniżej 5 150 000 EURO

Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Miedziana Góra do dnia 17.08.2009 r. do godz. 11.00.

dokumentacja techniczna  pobierz


 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-04-26 15:15:34, zmian dokonał(a): Michał Tokar

WCAG 2.0 (Level AA)