Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Miedziana Góra

Ikona statystyk

2011-12-06
Ikona statystyk

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT dla zamówień o wartości nie przekraczającej 14.000 EURO Rzymskokatolicka Parafia Sw. Trójcy i MB Szkaplerznej w Ćmińsku

 ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówień o wartości nie przekraczającej 14.000 EURO

Rzymskokatolicka Parafia Sw. Trójcy i MB Szkaplerznej w Ćmińsku

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zadanie dotyczące przedsięwzięcia, pn.: „Ekspozycja iluminacyjna zabytkowego kościoła w Ćmińsku”.

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowalne

1.      Określenie przedmiotu zamówienia

1)        Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie iluminacji kościoła poprzez poprowadzeniem kablem nadziemnym YKY 3*6 mm2 do przewidzianego w projekcie projektorów wąskostrumieniowych.opisanych w projekcie wykonanym na ten cel.

Wszystkie informacje dotyczące wyceny podane są w dokumentacji projektowej wraz  z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia – załącznik nr 2.

Wycenę należy dokonać w oparciu o projekt budowlany i załączone kosztorysy ślepe.

Wykonawca jest zobowiązany po zapoznaniu się z terenem budowy, dokumentacja techniczną do ustalenia rzeczywistego zakresu robót i złączenia do oferty kosztorysu ofertowego.

           

2.  Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem założeń stosownych dokumentów, m.in.:

-        Projektu budowlanego,

-        Polskimi normami i sztuką budowlaną.

 

3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

1)  Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście   w – Urzędzie Gminy Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18, pok. nr 31 lub telefonicznie pod numerem (41) 303 16 26 wew. 42.

2)      Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest Pan Tomasz Bucki – kierownik Referatu Infrastruktury Technicznej i Urbanistyki.

 

4.      Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do  30.12.2011r.

5.      Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

1)      Dokumenty wymagane w ofercie Wykonawcy składane wraz z ofertą sporządzoną wg formularza, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia:

a)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – złożony                         w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

b)      Kosztorys ofertowy

6.      Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

1)      Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim wymogom przedstawionym w niniejszym  zaproszeniu oraz zaoferuje najniższą cenę.

2)      Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie.

3)      Cena oferty uwzględnia wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu określone                    w oparciu o przedmiot zamówienia.

4)      Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązującą przez cały okres ważności umowy             i nie będzie podlegała zmianie w okresie jej trwania.

5)      Cena ofertowa podana przez Wykonawcę jest kwotą ryczałtową.

7.      Miejsce i termin składania ofert:

1)      Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra w sekretariacie (pokój nr 15) osobiście, pocztą lub przesłać faksem na nr (41) 303 16 05 w terminie do 9.12.2011r. do godz. 14:00 na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

2)      Dla ofert przesyłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia do siedziby Urzędu Gminy w Miedzianej Górze.

Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana na adres Zamawiającego i opatrzona nazwą oraz dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w sposób następujący: Oferta na wykonanie „Ekspozycji iluminacyjnej zabytkowego kościoła w Ćmińsku”

3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

8.      Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę                   i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli ofertę najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert faksem na numer wskazany w ofercie lub pocztą.

9.      Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano.

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-13 10:57:18, zmian dokonał(a): Michał Tokar

WCAG 2.0 (Level AA)