Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Miedziana Góra

Ikona statystyk

2007-09-05
Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane

Miedziana Góra: Budowa sieci wodociągowej w msc.
Ćmińsk Rządowy-Kobylaki, Wyręba. Zadanie 1
Numer ogłoszenia: 157407 - 2007

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, fax 041 303-16-05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedziana-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w msc. Ćmińsk Rządowy-Kobylaki, Wyręba. Zadanie 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie sieci wodociągowej w msc. Ćmińsk Rządowy - Kobylanki, Wyręba. Zadanie 1; o długości L= 806,00 mb i obejmuje: 1) odcinek wodociągu oznaczony w projekcie budowlanym pn sieć wodociągowa z przyłączami w msc.Ćmińsk Rządowy - Wyręba, Ćmińsk Rządowy-Kobylaki opracowanym przez Pracownię Usług Inwestycyjnych i Projektowych Wektor inż Mieczysław Gołebiowski w 2006 r : - nr 1-2-3-4-5 o długości 553,00 mb z rur PVC ciśnieniowych kielichowych łączonych uszczelką gumową o średnicy ¢ 160mm - nr 5-8 o długości 199,00 mb z rur PVC ciśnieniowych kielichowych łączonych uszczelką gumową o średnicy ¢ 110mm - nr 4-7 o długości 54,00 mb z rur ciśnieniowych kielichowych PE o średnicy ¢ 63mm 2) wykonanie niezbędnych urządzeń i armatury na sieci wodociągowej zgodnie z dokumentacją projektową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3 800,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 3. Posiadają niezbędne doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, jco najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 4.Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, jak również przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencji, protokołów odbioru, 4. dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego - załączniki nr 5 i 6 do oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605). Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika. Pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną. Z treści pełnomocnictwa winien wynikać zakres pełnomocnictwa tj pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-goea.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 p.24 26-085 Miedziana Gora.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Miedziana Góra Miedziana Góra  ul. Urzędnicza18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-13 10:57:18, zmian dokonał(a): Michał Tokar

WCAG 2.0 (Level AA)