Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Miedziana Góra

Ikona statystyk

2009-02-26
Ikona statystyk

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa dróg oraz rewitalizacja centrum Gminy Miedziana Góra.

Miedziana Góra: Przebudowa dróg oraz rewitalizacja centrum Gminy Miedziana Góra.
Numer ogłoszenia: 41750 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10597 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra, ul. Urzędnicza 18,  Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg oraz rewitalizacja centrum Gminy Miedziana Góra..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg oraz rewitalizacja centrum Gminy Miedziana Góra. Zamówienie składa się z dwóch zadań inwestycyjnych, tj.: 1.1.Przebudowa drogi gminnej nr 002131 T Kostomłoty przez wieś w miejscowości Kostomłoty II gmina Miedziana Góra w celu poprawy bezpieczeństwa i stworzenia spójnego układu komunikacyjnego regionu , obejmującego wykonanie m.in.: 1) przebudowę jezdni drogi gminnej na długości 559,14 m i szerokości 5,0 m 2) budowę dwustronnego chodnika dla pieszych o szerokości zmiennej od 1,5 do 4,0 m, umożliwiającego w części parkowanie równoległe. 3) budowę zjazdów na posesje w ilości 47 szt. 4) budowę przepustu o średnicy 600 mm i długości 6,0 m. 5) budowę sieci kanalizacji deszczowej składającej się z: - rur typu SPIRO SN 8 o średnicach od 300 - 800 mm o łącznej długości 533 m - przykanalików o średnicy 200 mm i długości łącznej 128 m - studni kanalizacyjnych żelbetowych w ilości 17 szt. - studzienek ściekowych ulicznych z kratą typu ciężkiego - 25 kpl. 1.2. Rewitalizacja Centrum Gminy Miedziana Góra w Miedzianej Górze, obejmującego wykonanie m.in.: 1) przebudowę dróg wewnętrznych o łącznej powierzchni - 3676 m2 2) budowę parkingów o łącznej powierzchni - 1154 m2 3) budowę chodników dla pieszych o łącznej powierzchni - 1501 m2 3) budowę placów o łącznej powierzchni - 1735 m2 4) budowę obiektów małej architektury. 5) budowę sieci kanalizacji deszczowej składającej się z: - rur PP lub SPIRO lub jednorodnych PVC SN 8 o średnicach od 300 - 600 mm o łącznej długości 650 m - przykanalików o średnicy 200 mm - studni kanalizacyjnych żelbetowych w ilości 36 szt. - studzienek ściekowych ulicznych - 51 kpl. - odwodnienia liniowego o długości łącznej - 94 m. 6) budowę sieci kablowej do zasilania oświetlenia drogowego i parkowego 7) budowę oświetlenia drogowego i parkowego o łącznej ilości 30 punktów świetlnych 8) przebudowę linii kablowych niskiego napięcia 2. UWAGA!!! Przedmiot zamówienia określony w pkt. 3.2.1. obejmuje m.in. wykonanie kanalizacji deszczowej od studni S17 do studni S1 oraz odcinku rurociągu od studni S1 do studni S0 wraz z włączeniem do tej studni. Wykonanie studni S0 oraz budowa przepustu pod droga powiatowa nr 0288 T stanowi odrębne zadanie inwestycyjne, nie będące przedmiotem niniejszego postępowania. Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót mają charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z uwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tym zakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwy produktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającego oczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 3. Jeżeli w toku wykonywania robót budowlanych Wykonawca stwierdzi, że przedłożona dokumentacja projektowa zawiera wady, które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie umowy, albo jeżeli zajdą inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, niezwłocznie zawiadomi o tym Zamawiającego. Zamawiający po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego z udziałem Projektanta, Inspektora Nadzoru dokona modyfikacji zakres przedmiotu zamówienia w sposób odpowiadający przepisom prawa budowlanego, normom i zasadom wiedzy technicznej. W tym przedmiocie strony zawrą aneks do umowy, modyfikujący zakres robót budowlanych. 4. Inne uwarunkowania : 4.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w projekcie i specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i jakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. 4.2. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych robót. 4.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na wykonaniu dodatkowych zjazdów, chodników, oraz parkingów na terenie objętym postępowaniem. Zamawiający może udzielić, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 4% wartości zamówienia podstawowego...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.52-0, 45.23.21.30-2, 45.31.61.00-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 5285888.12 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt może być finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego oraz Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świętokrzyskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych TRAKT Sp. z o.o., Górki Szczukowskie 1, 26-085 Miedziana Góra, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3925900.83
  • Oferta z najniższą ceną: 3925900.83 oferta z najwyższą ceną: 4688700.24
  • Waluta: PLN.
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-13 10:57:18, zmian dokonał(a): Michał Tokar

WCAG 2.0 (Level AA)