Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Miedziana Góra

Ikona statystyk

2009-04-30
Ikona statystyk

PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej poniżej 133 000 EURO - Wykonanie usługi polegającej na demontażu, usuwaniu, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest

Miedziana Góra: Wykonanie usługi polegającej na demontażu, usuwaniu, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest
Numer ogłoszenia: 126984 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na demontażu, usuwaniu, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów zawierających azbest.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : 1) Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest z budynków zlokalizowanych na terenie gminy Miedziana Góra w ilości szacunkowej 4800 m2-załącznik nr 3 2) usuwanie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest, złożonych na 29+12=41 posesjach zlokalizowanych na terenie gminy Miedziana Góra w ilości szacunkowej 4800m2 + 1530 m2 = 6330m2 załącznik nr 3. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1/ przed przystąpieniem do prac dokonanie oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest oraz zgłoszenie robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i Okręgowemu Inspektorowi Pracy, 2/ zdemontowanie pokrycia dachowego wykonanego z wyrobów zawierających azbest 3/ odpowiednie zabezpieczenie, usunięcie odpadu oraz załadunek na środek transportu, 4/ transport oraz przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów, 5/ uporządkowanie terenu prowadzonych prac wraz z terenem zaplecza, 6/ po wykonaniu prac złożenie właścicielowi nieruchomości pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac zgodnie z § 8 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004r. (Dz. U. Nr 71 poz. 649) 7/ pozostałe wszelkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 3. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić ocenę stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004r. (Dz. U. Nr 71 poz. 649) i przesłanie do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego wraz ze zgłoszeniem prac. 4. Cena oferty zawiera koszt robót przygotowawczych (np. zabezpieczenie placu, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniami), i inne, które wykonawca we własnym zakresie uzna za niezbędne do wykonania oraz dostawę energii i innych ewentualnych mediów niezbędnych do realizacji zamówienia. 5. Wykonawca winien podjąć niezbędne środki, aby wszelkie roboty, z jakimi będzie miał do czynienia nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu istniejących obiektów. 6. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszelkich urządzeń oraz terenów objętych w ramach powyższej inwestycji. 7. Usługę należy prowadzić zgodnie z Prawem budowlanym, Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej dnia 02.04.2004r. (Dz. U. Nr 71 poz. 649) z oraz wszelką dostępną wiedzą w tym zakresie. 8. Wykonawca zgodnie z § 6 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004r. (Dz. U. Nr 71 poz. 649) przed przystąpieniem do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest z obiektu, urządzenia budowlanego, a także z terenu prac, obowiązany jest do zgłoszenia tego faktu właściwemu organowi nadzoru budowlanego oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy. Zgłoszenie powinno zawierać informację zgodnie z § 6 ust. 3 rozporządzenia: a) rodzaj lub nazwę wyrobów zawierających azbest, b) termin rozpoczęcia i planowanego zakończenia prac, c) adres obiektu, urządzenia budowlanego lub instalacji przemysłowej, d) kopię aktualnej oceny stanu wyrobów zawierających azbest e) określenie liczby pracowników, którzy przebywać będą w kontakcie z azbestem. 9. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie: - Karta przekazania odpadu - określająca ilość przekazanych odpadów z nieruchomości i składowiska, - protokół odbioru prac spisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę przy udziale właściciela - po zakończeniu prac na danej nieruchomości, potwierdzających ilość odpadów zawierających azbest oraz należyte wykonanie usługi, - oświadczenie o prawidłowości wykonania prac. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji całości zamówienia lub jego zmiany w trakcie realizacji prac max o 20%. 11. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na wykonaniu demontażu, usuwaniu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest znajdujących się na dachach budynków zlokalizowanych na terenie gminy Miedziana Góra..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy PZP. 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w tym: - posiadają zezwolenie - decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi azbestowymi wydaną przez Starostwo Powiatowe w Kielcach. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ,potwierdzone odpowiednimi dokumentami, z których wynika, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów :spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3) aktualne zezwolenie - decyzja zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi azbestowymi wydana przez Starostwo Powiatowe w Kielcach; 4) wykaz wykonanych co najmniej 2 usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, określonym w ust.5 pkt 3 SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, np. referencji, protokoły odbioru. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o których mowa ust.6 pkt 1 ppkt 1, 2 natomiast pełnomocnik w imieniu wykonawców musi złożyć wspólnie dokumenty o których mowa w ust.6 pkt 1 ppkt 3, 4, 5. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które musi mieć formę pisemną. Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Urzędu Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085  Miedziana Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085  Miedziana Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-13 10:57:18, zmian dokonał(a): Michał Tokar

WCAG 2.0 (Level AA)