Miedziana Góra: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO
- WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU
Numer ogłoszenia: 149348 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,
26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041
303-16-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: WYKONANIE
PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia:
1.Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej składającej się z
następujących opracowań: 1.1. Projektu budowlano - wykonawczego budynku Zespołu
Służb Ratowniczych w Ćmińsku, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu
zagospodarowania terenu wraz z drogami wewnętrznymi, oświetleniem terenu,
zielenią i obiektami małej architektury; 2) projektu architektonicznego wraz z
technologią; 3) projektu konstrukcyjnego; 4) projektu instalacji sanitarnych
wraz z technologią kotłowni na gaz oraz gruntowe pompy ciepła; 5) projektu
instalacji elektrycznych; 6) projektu instalacji telefonicznej, LAN/WAN, DSP
alarmowej jednostek ratowniczych oraz monitoring w postaci kamer; 7) projektów
przyłączy; 8) przyobiektowej oczyszczalni ścieków lub zbiornika na ścieki
sanitarne; 9) systemu podczyszczania wód opadowych z terenów utwardzonych oraz
parkingów; 10) przedmiarów robót. 1.2. Projektu budowlano - wykonawczego Placu
ćwiczeń i zawodów strażackich ze spełnieniem, wymagań regulaminów krajowych i
UE, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu zagospodarowania terenu, 2)
wykazu wyposażenia, 3) przedmiarów robót 1.3. Projektu budowlano - wykonawczego
Wielorozwojowego toru przeszkód dla młodzieży, obejmującego wykonanie m.in.: 1)
projektu zagospodarowania terenu, 2) wykazu wyposażenia, 3) przedmiarów robót
1.4. Projektu budowlano - wykonawczego elektrowni wiatrowej dla potrzeb
własnych o wysokości do 30 m, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu
konstrukcyjnego; 2) projektu elektrycznego; 3) przedmiarów robót. 1.5.
Dokumentacji kosztorysowo - odbiorowej, składającej się z: 1) kosztorysów
inwestorskich, 2) kosztorysów ślepych, 3) specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót. 2. Przedmiot zamówienia należy opracować w ilości: 1)
Dokumentacja projektowa - 6 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie
elektronicznej (format .pdf oraz .dwg). 2) Przedmiary robót - 4 egz. w formie
papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf oraz .kst). 3)
Kosztorysy inwestorskie - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie
elektronicznej (format .kst). 4) Kosztorysy ofertowe - 1 egz. w formie
papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf). 3. Wykonanie
przedmiotu zamówienia poprzedzone będzie wykonaniem koncepcji projektowej
obejmujących projekt zagospodarowania terenu oraz architekturę budynku. Po
uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, Wykonawca przedstawi szacunkowe koszty
jednostkowe a następnie opracuje przedmiot zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia
szczegółowo opisano w wytycznych projektowych stanowiących - załącznik nr 1 do
SIWZ; Uwaga: Proponowane materiały i urządzenia należy opisywać za pomocą
parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to
możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to
Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych
materiałów lub urządzeń;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Okres w dniach:
60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na
temat wadium: 1. Wykonawca
jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć
tysięcy zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert
w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu,
przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział
Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy
załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Wykonanie projektu
budowlano - wykonawczego obiektu Zespołu Służb Ratowniczych w Ćmińsku). b) w
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem
pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem
terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji
musi być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą,
określony w ust. 10 oraz winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne
żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami
przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych w
ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego
oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył dokumentów, o których
mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z
przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Oferta niezabezpieczona akceptowalną
formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra
(sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd
Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).