Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Miedziana Góra

Ikona statystyk

2009-05-14
Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU

Miedziana Góra: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU
Numer ogłoszenia: 149348 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej składającej się z następujących opracowań: 1.1. Projektu budowlano - wykonawczego budynku Zespołu Służb Ratowniczych w Ćmińsku, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu zagospodarowania terenu wraz z drogami wewnętrznymi, oświetleniem terenu, zielenią i obiektami małej architektury; 2) projektu architektonicznego wraz z technologią; 3) projektu konstrukcyjnego; 4) projektu instalacji sanitarnych wraz z technologią kotłowni na gaz oraz gruntowe pompy ciepła; 5) projektu instalacji elektrycznych; 6) projektu instalacji telefonicznej, LAN/WAN, DSP alarmowej jednostek ratowniczych oraz monitoring w postaci kamer; 7) projektów przyłączy; 8) przyobiektowej oczyszczalni ścieków lub zbiornika na ścieki sanitarne; 9) systemu podczyszczania wód opadowych z terenów utwardzonych oraz parkingów; 10) przedmiarów robót. 1.2. Projektu budowlano - wykonawczego Placu ćwiczeń i zawodów strażackich ze spełnieniem, wymagań regulaminów krajowych i UE, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu zagospodarowania terenu, 2) wykazu wyposażenia, 3) przedmiarów robót 1.3. Projektu budowlano - wykonawczego Wielorozwojowego toru przeszkód dla młodzieży, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu zagospodarowania terenu, 2) wykazu wyposażenia, 3) przedmiarów robót 1.4. Projektu budowlano - wykonawczego elektrowni wiatrowej dla potrzeb własnych o wysokości do 30 m, obejmującego wykonanie m.in.: 1) projektu konstrukcyjnego; 2) projektu elektrycznego; 3) przedmiarów robót. 1.5. Dokumentacji kosztorysowo - odbiorowej, składającej się z: 1) kosztorysów inwestorskich, 2) kosztorysów ślepych, 3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Przedmiot zamówienia należy opracować w ilości: 1) Dokumentacja projektowa - 6 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf oraz .dwg). 2) Przedmiary robót - 4 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf oraz .kst). 3) Kosztorysy inwestorskie - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .kst). 4) Kosztorysy ofertowe - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf). 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia poprzedzone będzie wykonaniem koncepcji projektowej obejmujących projekt zagospodarowania terenu oraz architekturę budynku. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, Wykonawca przedstawi szacunkowe koszty jednostkowe a następnie opracuje przedmiot zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w wytycznych projektowych stanowiących - załącznik nr 1 do SIWZ; Uwaga: Proponowane materiały i urządzenia należy opisywać za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego obiektu Zespołu Służb Ratowniczych w Ćmińsku). b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył dokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania      oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy      spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu      o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.      2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem      zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie to znaczy w okresie      ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a      jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym      okresie, wykonali co najmniej: - dwa projekty budynków użyteczności      publicznej ( w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12      kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać      budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. z póź, zm.) o      wartości kosztorysowej wraz z instalacjami wewnętrznymi minimum 1.000.000,00      PLN (brutto) każdy. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia      lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia      osób zdolnych do wykonania zamówienia: 4.1. Projektantów oraz      sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności      architektonicznej. 4.2. Projektantów oraz sprawdzających posiadających      wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej. 4.3.      Projektantów oraz sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia      budowlane w specjalności sanitarnej, 4.4. Projektantów oraz sprawdzających      posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacji      elektrycznych, - należącymi do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego i      posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający      oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na      podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć      wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o      spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy      PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z      właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji      działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed      upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3) wykaz wykonanych      robót projektowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia      niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli      okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,      odpowiadających rodzajem i wartością wymogom określonym w ust.5 pkt 3      SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - z      wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do oferty, oraz załączeniem      dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np.      referencji, protokoły odbioru. 4) wykaz wraz z dokumentami osób, którymi      dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca stwierdzające, że projektanci i      sprawdzający posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych      funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: architektonicznej,      konstrukcyjnej, sanitarnej, instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z      aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego -      załącznik nr 4 do oferty. Uwaga: w wykazie Wykonawca winien wskazać osoby      którymi dysponuje oraz osoby którymi może dysponować na podstawie      zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania      zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem tych podmiotów do udostępnienia      osób wymienionych w wykazie. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców,      którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń      lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli      wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy      lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym      terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu      albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie      zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie      przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane      roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż      w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2. Zamawiający wzywa      wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień      dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub      miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu      potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej      działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo      aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej      składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów      z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający      od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U.      Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty      wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia      ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o      udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.      Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje      się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie      zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o      udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o      których mowa ust.6 pkt 1 ppkt 1, 2 natomiast pełnomocnik w imieniu      wykonawców musi złożyć wspólnie dokumenty o których mowa w ust.6 pkt 1      ppkt 3, 4. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada      pełnomocnictwo, które musi mieć formę pisemną. Dokumenty, o których mowa w      niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii      poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty      sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na      język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-13 10:57:18, zmian dokonał(a): Michał Tokar

WCAG 2.0 (Level AA)