Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Miedziana Góra

Ikona statystyk

2009-06-09
Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO - SPORTOWE

PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO - SPORTOWE
Numer ogłoszenia: 90343 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ W KOSTOMŁOTACH I NA CENTRUM KULTURALNO - SPORTOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe. Zamówienie obejmuje wykonanie m.in.: 1) całości prac w zakresie budowlano - konstrukcyjnym bez ścianek działowych poddasza; 2) robót wykończeniowych parteru; 3) ocieplenia i elewacji budynku; 4) podjazdu dla niepełnosprawnych; 5) zagospodarowania terenu (place utwardzone z kostki brukowej, miejsca parkingowe z ażurowych płyt betonowych, terenów zieleni); 6) instalacji wewnętrznych elektrycznych parteru wraz z wyprowadzeniem zasilania na poddasze oraz wykonaniem instalacji odgromowej; 7) instalacji wewnętrznych wodociągowych w zakresie obejmującym parter budynku wraz z wyprowadzeniem pionów na poddasze budynku; 8) instalacji wewnętrznych kanalizacyjnych w zakresie obejmującym parter wraz z wyprowadzeniem rur wywiewnych oraz pionów na poddasze budynku; 9) instalacji wewnętrznych c.o. w zakresie obejmującym parter wraz z wyprowadzeniem zasilania na poddasze budynku oraz umieszczeniem na stropie nad parterem budynku zbiornika wyrównawczego i jego ocieplenia; 10) ocieplenie poddasza budynku na poziomie stropu. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowej składającej się z: a) projektu technicznego - załącznik nr 1 do SIWZ; b) przedmiarów robót - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA!!! Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie części robót objętych dokumentacją techniczną dla całego zadania: Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe. Nie obejmuje on wykonania zabudowy, robót wykończeniowych i instalacyjnych na poddaszu budynku oraz wentylacji mechanicznej. Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót mają charakter informacyjny. Celem przedmiarów jest wskazanie Wykonawcy tych elementów dokumentacji projektowej dla całości zadania Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca po zapoznaniu się z uwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tym zakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu objętego niniejszym zamówieniem. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwy produktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającego oczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 3. Inne uwarunkowania : 3.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w projekcie i specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i jakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. 3.2. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych robót. 3.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4. Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na wykonaniu instalacji wewnętrznych poddasza oraz zabudowy ścian działowych i dachu wraz z wykonaniem robót wykończeniowych. Zamawiający może udzielić, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz nie przewiduje aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.28.00-9, 45.33.20.00-3, 45.31.12.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Przebudowa i rozbudowa budynku Remizy Strażackiej w Kostomłotach I na Centrum Kulturalno -Sportowe. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył dokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania      oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy      spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu      o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.      2. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie tz. w okresie ostatnich      pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres      prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie,      wykonali co najmniej: - dwie roboty budowlane w zakresie remontu,      przebudowy lub budowy na budynkach użyteczności publicznej (w rozumieniu      Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w      sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich      usytuowanie - Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. z póź, zm.) o wartości      minimum 300.000,00 PLN (brutto) każdy. 3. Dysponują osobami zdolnymi do      wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów      do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3.1 Kierownik      budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno      - budowlanej. 3.2 Kierownik robót posiada uprawnienia budowlane w      specjalności instalacji sanitarnych, 3.3 Kierownik robót posiada      uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych, -      należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającymi      ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. Znajdują się w sytuacji      ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie      warunku: - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na      poziomie co najmniej 30% wysokości ceny brutto oferty własnej. Zamawiający      oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia lub nie spełnia na      podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć      wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie      o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1      ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny      odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do      ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6      miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3)      wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed      dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia      publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym      okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymogom określonym w      pkt. 5.2. SIWZ stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości      oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do oferty, oraz załączeniem      dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4)      wykaz wraz z dokumentami osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował      Wykonawca stwierdzające, że kierownik budowy i kierownicy robót posiadają      wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w      budownictwie w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji      sanitarnych, instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z aktualnym      zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego - załącznik      nr 4 do oferty. 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,      w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych      środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie      wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -      załączniki nr 5 do oferty. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców,      którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego      oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo      którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty      zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich      złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta      wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie      postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty      powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w      postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań      określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął      termin składania ofert. 2.2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym      przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i      dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza      terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada      uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu -      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie      do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2      Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie      dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich      te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty      wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie      ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do      reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia      umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy      PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców      wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z      Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest      obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 ppkt 1,      2 natomiast pełnomocnik w imieniu wykonawców winien złożyć wspólnie      dokumenty o których mowa w pkt. 6.1 ppkt 3, 4, 5. Ponadto zgodnie z art.      23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które powinno mieć      formę pisemną. Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być      złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z      oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem Pełnomocnictwa które winno być w      oryginale lub kopii poświadczonej przez Notariusza. Dokumenty sporządzone      w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,      poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Miedziana Góra (sekretariat) ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie 3.4. Odnowa i rozwój wsi..

 

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-13 10:57:18, zmian dokonał(a): Michał Tokar

WCAG 2.0 (Level AA)