Miedziana Góra: ROZBUDOWA KOMPLEKSU OBIEKTÓW
EDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA - ROZBIÓRKA BUDYNKU
STAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW
Numer ogłoszenia: 90331 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,
26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: ROZBUDOWA
KOMPLEKSU OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA -
ROZBIÓRKA BUDYNKU STAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: 1.
Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Kompleksu Obiektów Edukacyjnych w
Kostomłotach II o budynek Przedszkola - rozbiórka budynku starego przedszkola i
budowa placu zabaw, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Działania 5.2 Podniesienie jakości usług publicznych
poprzez wspieranie placówek edukacyjnych i kulturalnych, Osi 5 -Wzrost jakości
infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, turystykę i
sport- Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata
2007-2013. Zamówienie obejmuje wykonanie m.in.: 1) rozbiórkę budynku starego
przedszkola - budynek dwukondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej,
przekryty stropodachem, o powierzchni zabudowy 95,0 m2 i kubaturze 570 m3; 2)
wykonanie niwelacji terenu; 3) wykonanie nawierzchni ze żwiru rzecznego
płukanego; 4) wykonanie opaski z trawy sianej; 5) montażu urządzeń placu zabaw.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowej
składającej się z: a) projektu technicznego - załącznik nr 1 do SIWZ; b)
przedmiarów robót - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacji Technicznej
Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA!!! Zakres robót
stanowiących przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania piłkochwytów
wskazanych w projekcie technicznym. Załączone do dokumentacji projektowej
przedmiary robót mają charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z
uwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tym
zakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do
osiągnięcia rezultatu. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwy
produktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającego
oczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca
jest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywa
ciężar wskazania równoważności. 3. Inne uwarunkowania : 3.1. Zamawiający
dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przyjęte w projekcie i
specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i jakości równoważnych do
materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określić
parametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. 3.2. Wskazane w
dokumentacji urządzenia placu zabaw określają jedynie cechy techniczne i
użytkowe wymagane przez Zamawiającego, tj. ilość osób korzystających z
urządzenia, minimalną wielkość urządzenia, itp. Natomiast cechy wizualne tj.
kolor, kształt urządzenia nie będą stanowić podstawy oceny równoważności
zastosowanego urządzenia. 3.3. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć
teren prowadzonych robót. 3.4. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz
organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie
prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zamierza zawierać
umowy ramowej oraz nie przewiduje aukcji elektronicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.21.21.30-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Zakończenie:
20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd
Gminy Miedziana Góra ( sekretariat) ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym
dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany z Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.