Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Miedziana Góra

Ikona statystyk

2009-06-09
Ikona statystyk

Ogłoszenie o przetargu - ROZBUDOWA KOMPLEKSU OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA - ROZBIÓRKA BUDYNKU STAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW

Miedziana Góra: ROZBUDOWA KOMPLEKSU OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA - ROZBIÓRKA BUDYNKU STAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW
Numer ogłoszenia: 90331 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA KOMPLEKSU OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH W KOSTOMŁOTACH II O BUDYNEK PRZEDSZKOLA - ROZBIÓRKA BUDYNKU STAREGO PRZEDSZKOLA I BUDOWA PLACU ZABAW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Kompleksu Obiektów Edukacyjnych w Kostomłotach II o budynek Przedszkola - rozbiórka budynku starego przedszkola i budowa placu zabaw, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.2 Podniesienie jakości usług publicznych poprzez wspieranie placówek edukacyjnych i kulturalnych, Osi 5 -Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, turystykę i sport- Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Zamówienie obejmuje wykonanie m.in.: 1) rozbiórkę budynku starego przedszkola - budynek dwukondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej, przekryty stropodachem, o powierzchni zabudowy 95,0 m2 i kubaturze 570 m3; 2) wykonanie niwelacji terenu; 3) wykonanie nawierzchni ze żwiru rzecznego płukanego; 4) wykonanie opaski z trawy sianej; 5) montażu urządzeń placu zabaw. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w dokumentacji projektowej składającej się z: a) projektu technicznego - załącznik nr 1 do SIWZ; b) przedmiarów robót - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA!!! Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania piłkochwytów wskazanych w projekcie technicznym. Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót mają charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z uwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tym zakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwy produktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającego oczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 3. Inne uwarunkowania : 3.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przyjęte w projekcie i specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i jakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. 3.2. Wskazane w dokumentacji urządzenia placu zabaw określają jedynie cechy techniczne i użytkowe wymagane przez Zamawiającego, tj. ilość osób korzystających z urządzenia, minimalną wielkość urządzenia, itp. Natomiast cechy wizualne tj. kolor, kształt urządzenia nie będą stanowić podstawy oceny równoważności zastosowanego urządzenia. 3.3. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych robót. 3.4. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz nie przewiduje aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.21.21.30-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania      oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy      spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu      o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.      2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią      pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do      wykonania zamówienia: 2.1. Kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia      budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. - należącym do      Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającym ubezpieczenie od      odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg      kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty      dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć      wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie      o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1      ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny      odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do      ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6      miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3)      wykaz wraz z dokumentami osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował      Wykonawca stwierdzające, że kierownik robót posiada wymagane uprawnienia      do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w      specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, wraz z aktualnym zaświadczeniem      o przynależności do izby samorządu zawodowego - załącznik nr 3 do oferty.      2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie      nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub      którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez      zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy      złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie,      chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo      konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie      zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie      przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez      oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie      później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2.      Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do      złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli      Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium      Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do      wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z      właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji      działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2      Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie      dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich      te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty      wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie      ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania      ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie      zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy      dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie      ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców      wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć      oddzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 ppkt 1, 2 natomiast      pełnomocnik w imieniu wykonawców winien złożyć wspólnie dokumenty o      których mowa w pkt. 6.1 ppkt 3. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP      pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną.      Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie      oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez      wykonawcę za wyjątkiem Pełnomocnictwa które winno być w oryginale lub      kopii poświadczonej przez Notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym      powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym      przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Miedziana Góra ( sekretariat) ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013.

 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-13 10:57:18, zmian dokonał(a): Michał Tokar

WCAG 2.0 (Level AA)