Powrót na stronę główną BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ
GMINY MIEDZIANA GÓRA

www.bip.gov.pl wersja klasyczna www.bip.gov.pl wersja kontrastowa

Gmina Miedziana Góra

Ikona statystyk

2009-06-22
Ikona statystyk

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - DOSTAWA WOZU ASENIZACYJNEGO

Miedziana Góra: DOSTAWA WOZU ASENIZACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 203614 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WOZU ASENIZACYJNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu asenizacyjnego o pojemności beczki minimum 10 m3 z podziałem na komorę nieczystości o pojemności minimum 9 m3 i komorę na wodę czystą o pojemności minimum 1,0 m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Dostawa wozu asenizacyjnego). b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył dokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania      oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy      spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu      o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.      2. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie to znaczy w okresie      ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a      jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym      okresie, dokonali co najmniej: - dostawę pięciu pojazdów asenizacyjnych. -      dysponują minimum jedną stacją serwisową w zakresie nadbudowy w promieniu      150 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg      kryteriów:spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty      dokumentów, o których mowa w ust. 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć      wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o      spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy      PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z      właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji      działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed      upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3) wykaz wykonanych      dostaw pojazdów w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia      niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli      okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,      odpowiadających rodzajem i ilościom określonym w ust.5 pkt 2 SIWZ, z      podaniem daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do oferty, oraz      załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane      należycie. 4) wykaz stacji serwisowych w zakresie nadbudowy wraz z      podaniem jej adresu oraz odległości od siedziby Zamawiającego - załącznik      nr 4 do oferty. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w      określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń      lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli      wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy      lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym      terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu      albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie      zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie      przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez      oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie      później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2.      Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia      wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma      siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej      w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej      działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo      aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej      składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów      z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający      od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U.      Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty      wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia      ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o      udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.      Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje      się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie      zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o      udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o      których mowa ust.6 pkt 1 ppkt 1, 2 natomiast pełnomocnik w imieniu      wykonawców musi złożyć wspólnie dokumenty o których mowa w ust.6 pkt 1      ppkt 3. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada      pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną. Dokumenty o których mowa      w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii      poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę za wyjątkiem      Pełnomocnictwa które winno być w oryginale lub kopii poświadczonej przez      Notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz      z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
 

Ostatnią modyfikację serwisu wykonano 2024-05-13 10:57:18, zmian dokonał(a): Michał Tokar

WCAG 2.0 (Level AA)