Miedziana Góra: DOSTAWA WOZU ASENIZACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 203614 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18,
26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041
303-16-05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: DOSTAWA WOZU
ASENIZACYJNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu asenizacyjnego o pojemności
beczki minimum 10 m3 z podziałem na komorę nieczystości o pojemności minimum 9
m3 i komorę na wodę czystą o pojemności minimum 1,0 m3..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Okres w dniach:
100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na
temat wadium: 1.Wykonawca
jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć
tysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania
ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu,
przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział
Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy
załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Dostawa wozu
asenizacyjnego). b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie
poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach
ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź.
zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium
wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, musi
obejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winno zawierać
stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty
wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez
jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na
zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli
wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie
zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w
sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył
dokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że
udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Oferta
niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez
rozpatrywania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
2. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie to znaczy w okresie
ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a
jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym
okresie, dokonali co najmniej: - dostawę pięciu pojazdów asenizacyjnych. -
dysponują minimum jedną stacją serwisową w zakresie nadbudowy w promieniu
150 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg
kryteriów:spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty
dokumentów, o których mowa w ust. 6 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy
PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z
właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3) wykaz wykonanych
dostaw pojazdów w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
odpowiadających rodzajem i ilościom określonym w ust.5 pkt 2 SIWZ, z
podaniem daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do oferty, oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane
należycie. 4) wykaz stacji serwisowych w zakresie nadbudowy wraz z
podaniem jej adresu oraz odległości od siedziby Zamawiającego - załącznik
nr 4 do oferty. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w
określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń
lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli
wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy
lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym
terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu
albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie
zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie
przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez
oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie
później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2.
Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia
wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U.
Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty
wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje
się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o
których mowa ust.6 pkt 1 ppkt 1, 2 natomiast pełnomocnik w imieniu
wykonawców musi złożyć wspólnie dokumenty o których mowa w ust.6 pkt 1
ppkt 3. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada
pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną. Dokumenty o których mowa
w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę za wyjątkiem
Pełnomocnictwa które winno być w oryginale lub kopii poświadczonej przez
Notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz
z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd
Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 26-085 Miedziana Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).